måndag 13 februari 2012

Fönster del II..

Efter en halv dags strul så kunde jag till slut börja såga upp hålen för fönstren. Det visade sig att det den nya svindyra vinkelsågmallen inte var färdigbyggd när jag fick den. Det slutade med att jag något missnöjd fick åka bort till verkstaden och bygga klart den, så nu funkar den som den ska. Detta hål ska vara till fönstret ovanför diskbänken i köket.

Ett till hål klart. Det längst bort i bild är ett sovrumsfönster. Hålet i mitten är det som alltid varit där. (Till dörren)

Det här kortet fick jag ta lite på snedden för att få med alla fönsterhål på samma kort. Jag kunde inte backa längre bakåt för att nån ställt en kran där..

Det här blir enda fönstret på den här väggen, och det ska vara vid köksbordet är det tänkt. Nu har jag gjort fyra och har fyra kvar. Innan jag sågar dom sista hålen måste jag lägga dit sista stocken på den väggen. Kanske imorrn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar